سرمربی تیم والیبال پیكان تهران: پیروزی حق كاله مازندران نبود
نوشته شده توسط : blpwjob

'پیمان اكبری ' یكشنبه شب پس از شكست سه بر یك تیمش در برابر كاله مازندران و باز ماندن از صعود به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال كشور، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با قطع كردن برق سالن كه دو الی سه بار باعث وقفه در بازی شد و نیز نوع داوری كه متاسفانه به تیم پیكان یك حال اساسی داد را نباید اتفاق های عادی در آمل دانست.

وی گفت: متاسفانه یا خوشبختانه همه آمده بودند به آمل تا فقط كاله مازندران تیم پیكان را در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شكست دهد.

سرمربی تیم والیبال پیكان تهران اظهار داشت: اگر در این مسابقه حساس همه چیز روال عادی و قانونی خود را طی می كرد، تیم پیكان برنده بازی بود و این را هم در بازی نخست دو تیم در هفته گذشته در آمل ثابت كرده بودیم.

وی اضافه كرد: تیم پیكان با كسب چندین مقام قهرمانی آسیا و لیگ برتر ایران، همچنان در كشور یكی از تیمهای پرافتخار والیبال است و صعود نكردن به دیدار پایانی لیگ برتر امسال چیزی از ارزش ها و شایستگی های بازیكنان این تیم كم نخواهد كرد.

اكبری در عین حال پیروزی كاله را به بازیكنان و كادر فنی این تیم تبریك گفت.

تیم پیكان تهران در سومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور با تیم كاله مازندران در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل با نتیجه سه بر یك مغلوب شد و از صعود به دیدار پایانی این مسابقات بازماند.ك/3

7327/1654





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: